nörd

Har en del plugg att göra innan jag slipper skolan för ett tag. Franska läxa och svenska recension som jag knappt börjat på, men har en dag till på mig med den så det ska nog funka. Men nog med tråkigheter.. Jag vill träna, få muskler! Fast inte överdrivet, bara vara lite "fastare" och allmänt starkare. Men måste få bort mitt jobbiga beroende, jag kan ju bara inte sluta med sötsaker av någon konstig anledning. Jag får ju flipp varje gång jag ser onyttigheter, inte bra! Jag käkar verkligen mycket onyttiga saker varje dag (tacka gud för mina bra gener som inte gör så att jag blir så fet!). Sorgliga lilla jag. Jaja, nu ska jag gå ner och äta bakelser, träningen får bli någon annan dag.
puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0