idag var det vår

Dom har mysiga sakerna har jag gjort denna underbara vår dag!
- Pratat oavbrutet med vänner på bussen jag inte träffas så ofta
- Suttit ute och lunchat
- Stått och myst med en kaffe latte och tittat ut över sollentuna c.
- Gått runt i massa affärer
- Njutit av värmen i väntan på bussen
- Insett att min vinterjacka var för varm att ha på sig i sol skenet
- Cyklat i vår jacka
- Bakat
- Gått på promenad med Olivia
- Legat och slappat framför TV;n.

Det här ska jag göra innan jag pömsar;
- Måla om naglarna
- Städa mitt bombnedslag till rum
- Titta på nått bra program
Ååh, minnen från sommarn 09 i falkenberg.
Från vänster; Affe, Sebastian, Max , Ester, Lina , Jag , Sofia
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0