idag är det lördag

Och just denna lördag började med att jag vaknade klockan tre på natten av nackspärr,  helt slut i ebbas soffa.. hur jobbigt som helst! Men vi va ju så trötta efter allt flum, så det blev så att vi däckde i soffan dåra. Jag vet inte om jag känner nån mer galen än den bruden? Hmm.. ja vad kan man säga? Vi är ju helt enkelt på toppen av top notch :) Super kul kväll, fick se ebbas nya lägenhet som var super fin! Idag har jag varit med ester och gjort det vi är bäst på, vara lata! Det är så skönt att det finns personer som henne, som är precis som en själv och fattar ens behov av benojerry, film och lathet! Jag har de bästa vännerna!
Jag och en annan fin vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0