Dags att bränna av skräpmaten

Drar snart till första volleyboll träningen i år, ska bli spännande! Kommer nog va lite " sliten ".. men men, det är bara att träna upp sig. Ska bli extra kul eftersom jag får träffa alla underbara flickor! Skolan va helt chill idag, inte så mycket att säga.
Känner att jag har mycket plugg framför mig vilket känns sisådär. Men till helgen ska det bli en massa kul. Förrutom att man slutar tidigt på fredag ska också mirre med mig hem. Så ska hon sova här så laddar vi upp för lite shopping. Ska se hur mycket pengar man kan skrapa ihop här hemma. Men men, tillbaka till plugget.
Har jag sagt att jag älskar att ha webb-cam? Jaja, jag säger det nu iallfall. älskar det!

Matilda och jag har likadana tänder, true../false..?

Kommentarer
Postat av: matilda

truth! eller iallafall över tänderna!

2010-01-29 @ 18:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0