underbar helg

Lördag kväll- Tjejerna kom vid sex ( Linnea, Mirre och Matilda) och vi bara var med varandra och det är ju verkligen så att man bara njuter av att vara med sina närmaste vänner ! Vi åt en underbar middag vid sju, sen blev det bordssnack i över två timmar ! Sen gick vi ut, skrattade, snackade och hade det bra. Kvällen slutade med mys och snacks i soffan

Söndag- Väcktes såklart av familjen, frukost på sängen, sång och paket. Fick en hel del grejer, och är tacksam för allt ! Hade det skönt och slöade på morgonen, duschade sen köpte vi fika. Så fikade vi ett tag, sen blev det film ! Men efter ett tag blev jag rastlös, hade inte mycket för mig. Sen när jag minst anade det knackar det på dörren, springer ner.. ingen där? Så ligger det en kaka med texten " Lina 14" på. Jag börjar skratta sen hör jag röster som börjar sjunga. Så är det Linnea Ester Anna och Ollie som kom för att fira ! Så har spenderat kvällen med dom.

Sen har jag fått tusentals gratulationer, har fått så många på facebook så att det inte ens får plats på en sida i loggen ! Och massa samtal från släkten, sms m.m! TAAAAAAAAAAAAAAACK !


Glad fjortis och en riiktigt god kaka ! Kommer flera bilder sen, i promise ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0