mini marshmellow

Tjjjeeeenaaaaaaaaaaaaaaaare !
Idag har jag vart flummig i princip hela dagen, det är bara att fråga Jakob, Ebba eller Jenny så får man ju säkert höra en hel del.. hehe. Fick för mig att skämma ut mig för massa fjoritisat, sjöng till nuss chauffören när vi skulle på bussen och flera saker i den stilen! Fixade ny mobil idag, fick bli pappas gamla iphone som suger hästballe, helt serriöst jag och iphone är ingen bra combo. Iallafall inte den gamla modellen jag har nu. Iallafall, åker till skärgårn imorn kommer hem på söndag, det kommer bli as tråkigt.. precis när det skulle hända så himla mycket i veckan. Såklart att jag inte kan va med på nått då -.- .

JAG NÅS PÅ 0766525995, det är bara att ringa på ! :)


vi är bästbästbäst ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) roligaste linan haha !<3

2009-10-28 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0