toppat&bottnat


Monki; Jag är helt kär i Monki, det är min absoluta favorit affär för tillfället ! Dom har för underbart coola kläder, nästan lite annourlunda kläder men sånt gillar vi bara! För jag har verkligen besämt att GinaTricot är big nono, vem vill se ut som alla andra? Dock undantag för min spetstopp. Monki is the trend, säger jag bara. Mer Monki för folket!
 
Volleyboll tjejer; Grr killar finns det i nått snyggare än vältränade tjejer i kortkorta shorts? Tänkte väll inte det ;) Hahah, nej men det är så underbart kul , och bara älskar vårt lag. Att det kan finnas så underbar personer i världen? Så YÄS till volleyboll, i know you like it !

Ester Weismann ; Så jävla härlig människa , och humorn är helt otrolig. Menar då posetivt, för det mesta.. haha! Gissa vem som ska träffa den lilla bruttan ikväll då? Jo jag!

Att jag inte har nått som blivit "bottnat"; Nepp det går inte idag, är på ett för bra humör för att bottna nånting (det där lät skummt). Livet leker, fåglarna sjunger och självförtroendet e på topp. Det gillar vi! :)

Nu bär det av till träningen, pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0