shöpping

Internet har inte funkat under tre dagar nu, så det vill jag bara att det är anledningen till dåligt update.
Men iallafall, så har jag shoppat både idag och igår och är jättenöjd med allting! Ibland finns det inte mycket bättre än shopping, det är min absoluta favorit hobby verkligen ! Jaa, alla som känner mig vet ju hur jag e , heheheheheh .. :)

Iallfall så här kommer bilder.

favorit ! Långärmad top i spets, lovely ! Sen en mössa/basker. Mycket nöjd!
Lappen man ser igenom tröjan ska såklart bort :)

Ganska basic t-shirt med coola detaljerade axlar.

Vantar med gulliga små bollar eller vad man ska kalla det, sen en jätte mysig tjock stickad tröja.

Uggs Australia
, mörkbruna skulle jag säga. Ribbade tights och även tights med dragkedjor nertill.


I LOVE THEM CLOTHES ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0