Need some rest

Ska nog ta och sussa nu ett tag. Det är nog bra om jag verkligen kämpar med tabletter, medicin, cvitamin och att vila så att jag kan komma till skolan imorn. Det är klart att jag kan komma, men kanske utan att folk ska behöva backa undan om jag helt plötsligt skulle drabbas av en hostattack?

Vill ni veta vad jag gör hela dagarna eller? Det är ingen roligt historia precis... Jag ligger i min säng med lilla datan och tittar på tråkiga program. Nivet sånna som går under skoltid och ingen gillar? Som typ Smallville, knight rider och våra värsta år? Skit program är vad det är. Har ändå pluggat lite, bra!



Jag ska tydligen vara väldigt lik summer på bilder till vänster. Vad tror ni? Look alike?


Kommentarer
Postat av: greta

så sjukt lik! de ser ut som summer på båda bilderna:P<3

2009-11-20 @ 10:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0