Jag är kär i Naples

Finns inte nått bättre ställe jag kan tänka mig att vara på just nu, det är verkligen som mitt andra hem! Det sköna är också att vi åker dit på vintern då det är pisskallt här så det slipper jag det mesta utav det. Nej men faktist, mitt liv skulle nog faktist vara lite annorlunda utan det ställen asså. Det har ju ändå vart jag<3naples sen barnsben! (a) ååh vad jag längtar !

2001, här ser man tydligt hur mycket jag älskar stränder. Kan vara där ändå tills solen gått och lagt sig! ;)


2002, blåsigt?


2003, kvarterets pool! Ibland finns det inget skönare än att bara slappa vid favorit poolen

2005, på vår road trip från L.A till S.F

2006, i kö på nöjesfältet/tivolit Busch Gardens

2007/2008 jag och ludvig ( barndomsvän) slänger oss i vågor


2008/2009, badade med delfiner, oförglömligt!

Sen finns dom bilderna från 1997-2000 bara på "lösa" bilder. Aja, ni fattar grejen? <3USA


_________________________________________________________________________________________
UPPDATE

Har precis pluggat klart och ska nog leta efter flera bilder, bara för skojjs skull. Så dom kommer nog upp snart får jag hoppas.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

fyfaan vad söta bilder! Puss gullleeeee :) <3

2009-11-19 @ 12:07:29
URL: http://rule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0