slut för kvällen

nu sitter man här och är helt stel i kroppen, vågar knappt röra mig ! Är skit skraj ! Tittade nyss på Strand vaskaren med Ollie och Linnéa, jag hatar skräckisar! Känns hela tiden som att det står nån läskig bakom mej och massa såntdära. Jag är verkligen inte skräckfilms typen. Kvällen blev iallafall sjukt mysig ! Linnéa och Ollie kom vid nio och då drog vi till ICA och köpte marschmallows och choklad. När vi kom tillbaka sen så plockade vi fram filtar, ljus och tog med Ollies gitarr och satte oss på framsidan . Allt blev jättebra, fasst det blev inte så lyckat med att grilla över ljus(hehe) för allt började smaka stearin, menmen. Vi satt och värmde oss med filtarna och spelade massa låtar och sjöng till, men sen när vi verkligen frös så gick vi in och kollade vi på skräckfilm dåra, uscha..ska nog sova snart om jag klarar av det !
kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0