självförtroende-din kropp!

Många går runt flera gånger om dagen och klagar på att man är så ful, eller tjock och många andra saker, och varför igentligen? Själv tycker jag inte om personer som är så, och som inte ens är "tjocka". Inte heller folk som fiskar efter komplimanger, asså personer som vet att dom inte alls är t.ex tjocka. Går runt och klagar för att dom vet precis va dom kommer få för respons "nejnej du är ju jätte smal och snygg!". Det är verkligen sånt jag har tröttnat på.
Själv är jag nöjd med min kropp, och har slutat med hela fiska efter komplimanger grejen. Min kropp är snygg, det tycker jag och det står jag för. Jag har aldrig dock haft problem med vikt, på grund av mammas gener så har jag alltså svårt att gå upp i vikt. Men alla är snygga på olika sätt, kom ihåg. Det är så mycket snyggare att vara lite kurvig än att vara spinkig.  Och man tröttnar på allt tjat!


Kommentarer
Postat av: amanda

+ att på sexualkunskapen skrev ju killarna att dom gillade kurviga tjejer ! :P <3

2009-05-30 @ 19:34:21
URL: http://hejfarfar.blogg.se/
Postat av: Lina

ja precis, jag tycker själv att det inte är fint att vara spinkig. Så att man t.ex ser ryggrad+ revben !

2009-05-31 @ 00:08:19
URL: http://moliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0