nightynight

Nu är det kväll och känner verkligen att jag inte har lust att sova, men tänkte iallafall berätta lite om dagen !
 Morgonen va super seg så därför blev resten av dagen alltid seg när jag skulle åka fram och tillbaka till massa olika ställen. Skulle träffa söta Hanna idag men så skulle Ollie Rock n' Rollie också vara med och vi alla möttes upp i Stinsen som tydligen stängde jätte tidigt (17.00?!) och vi hann bara med att kolla snygga bikinis på H&M, men jag hittade dom två perfekta och får antagligen dom imorn. Så det blev ingen shopping alls, lite trist efter som jag va på riktigt bra humör. Men det blir iallfall tidig shopping runda med Ollie imorn så vi får ju se hur det blir, för visst va det ett tag sen ni såg mina inköp ?JAG ÄLSKAR SHOPPING! 
Sen nu på kvällen blev det mysigt på IP med flickorna, inga bilder =(
Men vi träffade iallfall massa roliga (snygga) bekanta moppe pojkar, haha !

man kör ju på cooling looken i Ollies glajjor!  

Kommentarer
Postat av: HEJ

coolt

2009-05-22 @ 10:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0