självförtroende

Jag satt med mirre och kollade som vanligt på några sex and the city avsnitt. Och dom som har sett vet ju att Carrie ibland sitter vid datorn och skriver och tänkter efter och så. Så i det avsnittet som jag och mirre såg så fick det mig att tänka efter på nått sätt när hon sa " hur kommer det sig att vi kan se våra vänner så tydligt, men när det gäller oss själva , hur noga man än tittar. Ser vi någonsin oss själva tydligt?"
Det stämmer ju, jag vet att det finns några som aldrig har det självförtroendet och aldrig kan se sig själv på ett bra sätt. Förra året hade jag sjukt dåligt själv förtroende, tänker inte skriva om det här. Men nu har jag fått bättre självförtroende och det är jag glad över. För det gör så att man vågar vara med öppen och dela med sig av sin personlighet. Man borde inte försöka vara någon annan bara för att någon/några ska gilla än. Desutom tycker alla olika, så man ska inte ändra på sig för vad någon annan tycker är snyggt, bra eller dåligt. Stå för det du tycker, skit i om nån inte tycker om dig eller ditt utseende för alla har olika smak !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0