090524

tjabba bloggen, har ni saknat mig?
Dagen har vart jättebra, och varm ! Kände att klädvalet av jeans vart överdrivet varmt men jag trodde att det som alla andra dagar skulle regna. Idag hade jag iallafall tänk att shoppa två par linnen till, undefär som det jag köpte innan för dom var jätte bra, snygga och billiga ! Bara 129:- för balla linnen allstå på gina tricot, bra tips! 
Men det blev iallfall inte så jag fixar det imorgon istället, så idag träffade jag dom alltid lika roliga Linnéa, Astrid, Gurra och Lina. Vi satt uppe på ett tak och snackade, drog till gurri-gurra och hoppade studsmatta och sen satt vi inne på hans rum en stund och skulle leka "room raiders", dom som kollar på MTV fattar.
Sista dagen av långhelgen idag också, väldig trist. Men bara två veckor sen blir det efterlängtade italien !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0