toursdag

franska provet gick rätt så bra idag. svarade på dom flesta frågorna fast de va ändå ett par st man missade, hehe.
Skönaste idag på busshållplatsen, de va en liten kille som inte kunde komma upp för backen till hållplatsen så har stog där och såg värsta förtvivlad ut och halkade om och om igen ! sen när han äntligen hade kommit upp efter typ 10 min så hade han glömt sin väska(?) i backen så han fick gå ner igen, hahahahah !
De låter grymt skumt med de va sjukt kul typ bara jag, anna och ollie som fatta med aja !
jag fick nyss reda på att jag ska upp värsta tidigt på lördag, halv åtta ! Ska spela volleyboll typ hela dan och de är skit kul men jag hatar att gå upp tidigt på helger.
Ikväll ska jag på volley träning iaf, ska bli sköjj. Efter de så blir de mumsig mat.. AFRIKANA IGEN ! haha de blev såå mkt mat kvar igår, fast de är ju super för jag är alltid sugen på afrikana : )
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0