söndag

tjabba !
idag är de söndag och jag har bara slappat, och guud va skönt de har varit . De är liksom bara nått man måste göra ibland, vara hemma och göra ingenting. 
fast matilda va här imorse men drog ganska tidigt och efter det så har inte gjort nånting ! 
och igår hade jag och matilda det såå mysigt, tittade på SATC , åt naturgodis och chokladmousse, pratade och de va jätte bra alltihopa.
och jag är frisk, hallelulja !
sen har jag vart duktigt idag och städat rummet efter som de har en tendens att lätt bli stökigt..  
imorn äre måndag, skola igen och imorn måste jag plugga en massa.. franska, svenska föredraget och SO redovisningen, kul va? 
de va väll inte bara jag som märkte att de snöade idag? asså jag hatar mars för man får upp värsta förhoppningarna att de kommer bli vår när de är solig och sånt, men så blir man bara så deppig när de snöar.. 
aja, imorn åker min pappa till Kina, kmr sakna han !
 men han sa att nästa gång, dåså ska jag få komma med ! can't wait !

vårbilder..


haha inga kommentaren..


kolla vilken bild jag hittade på min gamla mobil !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0