Sommartider

och ja vet att jag nyss skrev nån liknande rubrik fast jag menar såklart att man har ställt om klockan så att man fick sova mindre i söndags, men jag har redan blivit van tror jag. Inte som förrut då jag typ va trött varje dag i två veckor, haha.
Idag måndag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska shoppa med mamma äntligen !
Jag längtar fortfarande så mycket till sommaren, och den börjar ju närma sig asså !
Först nu så är det ju sommartider, och om en  vecka så är påsklov och efter det är det väll inte så långt kvar till sommarlovet? Eller tills det blir sommar iaf för det känns som det kommer bli varmt snart, eller så är det bra jag som verkligen verkligen hoppas på att det ska bli liite varmare ! 
men ska skriva lite mer på min recension snart, kom på att jag inte tycker att den är så bra.. 
kramkram<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0