Vill ha vill ha vill ha..

upprivna svarta jeans, hur snygga som helst! ginatricot .


ska snart dra till bussen nu, fredag idag och vi har bara 3 timmars lektioner i skolan.
Först har vi sovmorgon till 09.50 och sen så slutar vi tidigare, klockan 12.10.
idag vill jag verkligen shoppa, ska kolla om nån är lika sugen som jag idag i skolan. fast sen måsta jag tänka på att jag ska till sporthallen klockan fyra idag, ska åka till Bosön på Lidingö och va borta hela helgen, träningsläger!
vad ska ni göra i helgen ?
<3

Kommentarer
Postat av: M

dom är shiiit snygga! om inte du skulle köpa dom skulle jag göra det åt dig!;)

2009-04-01 @ 18:59:43
URL: http://allasmatilda.blogg.se/
Postat av: Lina

höhö, aa då får gääärna köpa dom åt mej! jag har kaputt på pengar ;)<3

2009-04-01 @ 20:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0