Måndag !

Hejhej!
Hur mår allihopa idag? jag mår väll sådär, inte så värst deprimerad precis men ändå inte på topp dåra..plus att jag tror att jag börjar bli sjuk !
Dagen va inte så olik från alla andra,  matilda va sjuk nu igen ! Va äre med den tjejen ibland ? frisk på fredagen, sjuk på måndag. aa man får väll bara hoppas på att hon kryar på sej . På  lunchen var jag och Emelie vid skåpen och mimade till baby goodbye och körde några snygga dansmoves, alla glodde och jag dog av garv,hahah.
Efter skolan så spelade bandet ett litet tag och de gick ju bra förrutom att typ vi (i bandet) blev as störda på att ett annat band som också skulle spela va värsta jobbiga och aah.. fast de gick ju bra ändå ;)
matilda när du ser de här så vill jag bara säga att jag e gaanska så orolig för oss angående konserten osv, vi hhar inte ens övat en och Fredrik ska ju tydligen spela med (?) aja
Just nu sitter jag här och läser underbara Anna Rejes blogg, och har precis övar piano läxan *stolt*
och funderar på att snart gå ut en stund och typ bara rensa tankarna och få i mej lite frisk luft .
åh ussch, sen har jag franska läxa och så måste jag läsa ut en bok snart så att jag kan göra ett föredrag av den -.-
hoppas att ni får de roligare än mej ikväll !
pluggpluggpluggplugg  
asså har ni nånsin sett nått sötare? Hanna Lejeby 1 år <3

En avbildning av mej dåra på ensembelspelet, av Felicia :)

KOLLA VAD JAG KOM PÅ ! typ precis vid mitt hus (A)


Kommentarer
Postat av: matilda

jag vet lina! jag har ju själv tänkt det! men jag kommer till skolan imorgon (hehe)så vi får prata med fredrik imorgon! :)

2009-03-17 @ 11:04:20
URL: http://allasmatilda.blogg.se/
Postat av: hanna

hahah omg var fick du den bilden ifrån? :$ <3

2009-04-07 @ 13:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0