måndag

hola bloggen !
försökte kolla in en sida som fanns på matildas blogg som hette fornarina men det gick inte så bra, min data segade som *** så orkade inte riktigt..på fredag tror jag att mamma sa att vi skulle åka och shoppa lite snart så de ser jag iframimot, så som jag har klagat haha !
nu sitter jag iaf och bara pluggat, på mitt konto på skoldatan och matilda sa idag att hon ville veta hur man gör så att man kommer in där, och såhär fixar man det !
1. öppna upp start och tryck på "kör"
2. skriv in mstsc.exe och tryck på OK
3. då ska man skriva in vilken dator det är och då skriver man ts.edu.sollentuna.se och sen på anslut
4. skriv in ditt andvändarnamn, lösenord och sen ändra så att du loggar in på SOLNET.
och det här gäller bara för skolor i sollentuna ! 
iaf så har jag kollat runt lite på internet och det verkar som att de kommer bli värsta inne med gladiator sandaler ! måste kanske ta och köpa ett par eller vad tkr ni ? =)
här kmr bild.
kram<3


från asos =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du behöver bara skriva mstsc inte.exe höhö det är btw typ det ändå bra jag har lärt mig på IKT:n och det var i 6:an.. <3

2009-03-23 @ 19:47:55
URL: http://jerns.blogg.se/
Postat av: Lina

jaja, men jag lärde mej av lucas och han sa .exe sådeså ! haha :D<3

2009-03-25 @ 17:34:27
Postat av: M

själv har man ju ett par gladiatorskor!;)tack lina!<3

2009-03-25 @ 17:47:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

tur för dej! vill också ha, varsegöd :)<3

2009-03-25 @ 18:13:00
Postat av: M

hahaha! det är as skönt med sånna! höhö! snart kommmer man kunna använda dom. ( om det blr liiiite varmare bara!!)<3

2009-04-01 @ 19:02:25
URL: http://allasmatilda.blogg.se/
Postat av: Lina

aa, men jag hittade ett par skiiiiiiiiiiiiiiiiit snygag idag ! <3

2009-04-01 @ 20:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0