jag hatar min brorsas kompisar..

ja och de är så sant !
medans vi tittade på melodifestivalen så knackade nån på dörren, och jag hade bara på mej små shorts och ett linne typ och sen när jag öppnade så va de nån jag va absolut säker på att jag inte hade sett förrut, han såg jätte snäll ut och log mot mej ! Jag antog att de va min brosas kompis för han såg ut att vara 93, och asså han är så gryymt snygg och de är precis de jag hatar med min brosas kompisar ! hela tiden så kommer de över så sjuukt snygga killar ! jag dör!
Han "nya" killen stog nyss utanför min dörr och snacka i telefon med nån och jag hade dörren öppen så satt typ och glodde på han, och hans röst är så sjukt söt ! okej.. om min brosa skulle storma in medans jag skriver och läsa de här skulle jag skämas resten av livet !  
men nu har alla pöjkar gått ut och håller på att kasta snöbollar i trädgårn, precis utanför min fönster (a) 
usch, jag hatar min brosa ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0