rainyface..

ni vet hur jag sa att jag skulle typ ha en utbytes student ? peppar peppar saken fungera inte, vi ska inte ha nån utbytesstudent :'(
dom fick inte åka från frankrike så nu kan man bara ha turkiska utbytesstudenter, hur kul är de på en skala ?
och dom kunde inte äns prata så bra engelska.. tjoho !
Men stintan (lärare ) sa att de kanske kanske skulle finnas andra studenter från frankrike, men isåfall blir inte de förens om ett år ! menmen..
Nu har jag iaf spelat en hel massa volleyboll, och de gick väll sådär för min del.
Hade sånt sug efter volleyn på att shoppa men sen så bah sjönk de sugen ihop till en liten klump, haha ! men jag behöver fortfarande massa volley saker och sen vill jag ha en jäätte fin tröja från gina tricot  !
men vet inte riktigt vad jag ska göra nu, seeg dag !
Ikväll blir de sköjj iaf , Medlodifestivalen !  bara för att jag blev uppväxt till en melodifestivals freak ?(A)
EMD ska ju lungt vinna, alla andra är så sjukt trista och sjuka i huvet ( med sjuk i huvet menar jag nog mest Caroline af ugglas )
nu ska jag logga in på skype och se om de finns nån rolig att prata med !
pöss



BTW MARTIN FYLLER FJORTIS IDAG, GRATTIS ! <3

Är kär i den här jeansjackan, de är lillesyrrans ! hahah
Men snygg va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0