shoppaholics bekänelser?

asså jag vet inte riktigt vad som är med mej jag jag har varit sugen flera hundra dagar nu på att shoppa !
jag har så mycket jag behöver, de är sant !
jag behöver en ny volleybag som jag har klagat på ett tag nu, en ny skinnjacka eftersom min nuvarande är för liten, en ny väska bara för att jag har tröttnat på min gamla, ett par skitsnygga skor bara för att jag älskar dom, minneskort till min mobil så att jag kan ha flera låtar, nya volleyshorts eftersom mina är trasiga !
så om nån känner likadant som jag, säg till ! hahah
sen vill jag också ha en tröja från gina om den finns kvar ! bara för att den är såå snygg !
haha kramkram

2 snygga skinjackor  ,
första är ganska så dyr, hehe men andra kostar typ ingenting !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0