aah min dator !

jag misstänker att min dator har fått nått slags virus eller nått, asså jag kan inte gå in på mitt konto på datan för de står att de kan ha kraschat ! och där har jag ALLT ! låtar, bilder osv osv.. sämst...
är jätte ledsen för de, buhu.
aja idag har jag iaf vart på toppen humör, kanske pga att matilda va "frisk" eller iaf i skolan och jag är också super lycklig för att jag har fått värsta vårflippen idag !
vårvårvårvårvår, de är våååår ! de är ljust och sol, de är varmt (varmare iaf) och de finns blommor ute ! haha !
och sen så har såklart fåglarna börjat bygga bon överallt, hoho . Och gissa vem som har fått vårsnuva ? jo jaag!
iaf så skrev jag inte igår också, pga av min dator.. min lilla stackars dator ! men jag och anna hade iaf värsta flumm på bussen, haha satt och sjöng " Det var en gång en fjäril, som la ett ägg. Och ägget blev en laarv med många ben, och larven blev en puppa så stor och fin. Och puppan
blev en fjäril, som la ett ägg och ägget blev en laarv med många ben " och höll på så ett tag och andreas och moberg blev as störda och ropade på mej men jag hörde ingenting alls, haha !
men nu ska jag ta och plugga, SO, svenska, franska och hm.. engelska tror jag .
kramkram<3

lite småsuddig bild men ni fattar grejen, VÅÅR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0