090320

idag är jag sjukare än sjukast, serriöst jag är bara så trött, så hes, så snuvig och har ont i huvet ! visst låter de tipptopp?
jag kommer inte orkar skriva så mkt just nu känner jag, men ska nog skriva lite kortfattat om dagen !
Kom sent till matten, och nu har jag kommit sent tre dagar i rad på mornarna ! och allt pga att jag har gått runt i pyjamas och lekt överdriviet sjuk hemma på morgonen så att padre och madre ska låta mej stanna hemma, men utan resultat..
Sen hade vi mentors tid, vi spelade/lekte maffian och de va då jag fick huvudverk. Sen på SO:n hade vi Philippe den stora håriga stinkiga saken haha , och jag hade überont i halsen så gick snabbt till Qben med ebba och köpte mej lite grönt te, och vetni vad ? jag HATAR grönt te!
så satt i klassrummet och led ännu mera av de pisssmaken av tet, men de gjorde iaf halsen lite bättre.
Sen vare lunch och de blev mumsfillebaba ! tex mex !
 Sen eftersom jag va sjuk så va jag inte med på Idrotten, utan satt på mjukmatta med matilda och försökte värma mej på henne, hahah !
Efter de hade vi iaf NO, och vi skulle visa resultaten av vårt brobygge som vi har hållt på med ett tag nu .
Och gissa vad ?! våran bro fick INGA poäng, menmen vad ska man säga? alla andra grupper som röstade har dålig smak ! tahah
Snart ska jag hem till Lina Karlsson som också e sjuk, haha ska sova hoss henne och vi har bestämt oss för att se skräckis ! Och imorn sen ska jag titta på vänner som spelar volleyboll (själv kan jag inte, jag e sjuk -.-) och imornkväll blir de sova över igen, fast hos matildaa !
Men nu sitter jag och är jätteglad ! för pappa har vart duktig och köpt halstabletter så nu slipper jag gå runt och tigga av alla, haha.
hmn.. inlägget blev ganska långt men de gör detsamma

våran bro, precis när vi hade sprayat den blåå


 
aa, jag va i grupp nmr fyra dåra.. NADA POÄNG !

Kommentarer
Postat av: M

ja själv vann man! looser lina!;)

2009-03-20 @ 16:37:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0