090304

Tjäänare, nu sittar man och pluggar franska som attans och jag fattar ingenting av de här med att böja verb !
Jag kan inte, de går bara inte och jag vet att man inte ska intala sej själv de utan att man ska säga hur bra man är och att man ska klara de men nej de går inte och jag kommer inte ha de lätt imorn på provet.. men så går de väll när man inte orkar med läxor här och där .
Ikväll blir de iaf mums mat till skillnad från resten av dagen, har typ inte ätit så mkt precis höhö.
Vi ska fira ett litet fördelsedags barn förstår ni, min pappa ! Och till middag blir de afrikana ! typ den godaste maträtten av alla maträtter, och efterrätten blir marrängsviss dåra. Känner redan hur de dreglas i munnen, haha! 
härliga marstider nu också, ellerhur? slask,regn lera..kul va? Kan bara säga direkt att jag längtar så emormt tills de blir vår, sol och alla träd och sånt börjar slå ut så de kan bli lite färg på trista gamla sollentuna  
nej nu ska jag fortsätta med att studera och försöka lära mej något, om de är möjligt ..

ser de inte "mysigt" ut ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0