back in brown

TJABBA ALLIHOPA OCH GUD SÅ MYCKET JAG HAR SAKNAT ALLTIHOP !
Tiden har gått sjukt fort, känns som man var borta några timmar i Italy och sen åkte raka vägen tillbaks till svea, men jag har haft det toppen. Nej bättre, jag har haft det bäst! Alla dagar har vart från 25-30 grader, läste på expressen (tror jag) att Italien har Europas bästa väder just nu. Bra tillfälle att åka på, har tydligen inte vart så fint här heller va?
Sommarlov nu då, kan inte riktigt få in det i hjärnan. Ska försöka ha det så bra som möjligt men det ska nog inte bli så svårt. Här har ni iallfall resultaten efter 10 dagar i sol, är fortfarande röd på ryggen dock.. :(
hade ingen före bild och känner att jag inte riktigt vill flasha min linje, men tog iallafall på underarmen där jag inte har solat lika mycket.


lite brun har jag blivit iallfall, nu ska det packas igen inför helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0