dålig uppdate, sorry !

Har inte skrivit ett bajs på hela dagen, skamskam! Men som always när jag inte skriver så är det helt enkelt för att jag bara inte orkat, sånna dagar måste man också få ha ibland.Idag var jag med älsklings Hannah, kommer inte träffa henne nu på ett tag. Hon ska till Finland tre veckor, hoppas min lilla biatch har det bra iallfall ute på landet ! ;)Vi har mest chillat, snackar och sånt. Tittade på en sjuk film och gav massa onödiga kommentarer till alla möjliga reklamer, haha. Sen bestämde vi oss för att gå en sväng, så vi gickgickgick en lång bit. Föresten, nån mer än jag som märker att Hannah verkligen avbryter än typ hela tiden ? Aja jag blev iallafall trött på det så sa att jag skulle vara tyst 10 min och låta henna prata ut så jag slapp bli avbryten. Så i hela tio min så sjöng hon rim på precis allting. Lite småjobbigt, det är bara att vänja sig! Imorn blir det Öland ftw! Åker klockan tio på kvällen, wipie! Innan det ska jag antagligen träffa Astrid och Hanna utan h ! Ha det, puss

Tradition att klättra på tak med POEK'arn 

Kommentarer
Postat av: Haedil

allt bra? :)

2009-07-11 @ 23:56:00
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Cassandra

fin blogg du har! :)

2009-07-12 @ 00:03:08
URL: http://casseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0