Söndag

ja jag vet jag har fortfarande inte skrivit om resan och jag har varit såå seg på inläggen,
 men de tar en stund att komma in i allt, måste skaffa en ny planerings kalender också!
har sett på bröllopsduellen i helgen med matilda och den va suuuper! de så sjukt många bra filmer nu på bio,
som bröllopsduellen, benjamin buttons otroliga liv, twilight, yesman! och massa mer!
så jag har lite bioplaner framöver, men har ända massa bio kuponger så man slipper betala cash så de är ju toppen!
har snackat massa med matilda och mirre så vi bestämde igår att vi skulle ses idag, och vi har åkt till mirres mammas skola ( eftersom mirre har utegångsförbud så kan man nt åka överallt! ) och latjat i idrottshallen och druckit massa varm choklad.
 men nu ska jag packa en massa, ska till fjällen över nästa helg och mysa med isbjörnarna ! haha!
pusspuss

jag och mina skills asså!


mirre är berädd på foto, som vanligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0