"until we bleed"

kan verkligen inte få den här låten ur hjärnan sen igår! höll på att börja grina när jag lyssnade
på den i bussen på väg till volleyn bara för att jag tänkte på filmen.
Men iaf så så gick de hyfsat bra på volleyn idag, vi vann iaf hälften av matcherna.
Vi kom till Vallentuna på tok för tidigt så vi väntade flera timmar innan vi fick köra igång.. 
sen åkte hem vid 5 och sen dess har jag vart trött, haft ont i huvet och tittat på tv.
Förresten äre bara jag som tyckte att melodifestivalen sög idag? tyckte de va så sjukt tråkigt bara men
kanske p.g.a förra årets melodifestivalen va typ den bästa på länge med Björn och Christian så de är väll svårt att slå de?
Imorn blir de iaf mer volley, ska kolla på herarnas match mot Hylte  med linach som sänds i TV ! på kanalen eurosport player dåra, så jag förslår att alla ska kolla på de imorn klockan 17! VIKTIGT !

lucky number 15 !


I'm naked
I'm numb
I'm stupid
I'm staying
And if Cupid's got a gun, then he's shootin'

Lights black; heads bang
You're my drug
We live it
You're drunk, you need it
Real love, I'll give it
So we're bound to linger on
We drink the fatal drop
Then love until we bleed
Then fall apart in parts

You wasted your times
On my heart
You've burned
And if bridges gotta fall, then you'll fall, too

Doors slam
Lights black
You're gone
Come back
Stay gone
Stay clean
I need you to need me
So we're bound to linger on
We drink the fatal drop
Then love until we bleed
Then fall apart in parts

Now we're bound to linger on
We drink the fatal drop
Then love until we bleed
Then fall apart in parts

btw vet inte vrf men min favorit menning i texten är " i need you to need me", de låter så fint bara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0