torsdag

skönaste idag, haha! Jag och anna typ ramlade 1000ggr idag på busshållplatsen för de va så sjukt halt ute ! De började med att anna skulle pröva och åka ner för de hala, och så ramlade hon och alla började garva. Sen så skulle jag vara snäll och hjälpa henne upp och då ramlade jag osv osv.. Sen så kom Elias och tog annas väska och slängde ner den för de hala, så hon och jag behövde ju såklart hämta den( jag behövde gå med för förutom idag brukar jag aldrig ramla). Och så så gick jag ner först och sen så kom anna i värsta racer farten och de är ju såklart att jag flyttar mej åt sidan och då tog hon tag i mej ändå och va ramlade.. igen. Och så höll de på så ett tag ,
alla stog typ och garvade åt oss och jag å anna garva så sjukt mycket asså jag typ pissa på mej ! vi va som värsta domino brickor som bara föll , hahah ! sköönaste på dagan asså, ni skulle vart där :D
nu ska jag iaf ta och plugga plugga, orkar serriöst inte. Fast jag orkar aldrig
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0