onsdag

!hola!
och ja, jag vet att de ska vara ett uppochner utrops tecken iställen men vet inte hur man fixar ..
idag har de hänt så mycket i min fina lilla skolan, haha driver nej men de har vart som vanligt. Förrutom att jag och min fina lilla grupp  har spelat lite extra mkt ensembelspel idag! sjuukt kul, och alla blir väll säkert glada när dom hör att jag sjunger? haha :P
sen råkade jag göra så att elias förlorade sin mobil, typ en stund iaf! men bara för att calle(lärare) va tvungen att se när jag spelade värsta fiskespelet på hans mobil.. haha.
Jag och matilda höll åter igen på att fixa med våra klänningar på sjöjden som tar en evighet om inte längre (?) och sen har jag en treevlig nyhet att berätta! MATILDA SKA / HAR BÖRJAT BLOGG IGEN! :D:D
så tycker att alla ska kolla matildas blogg nu!
Sen så har de väll inte hänt så mkt, måste öva mej på att spela gitarr! jag kan inte så bra :(
imorn blir de första volley träningen på torsdagar för mej, så nu blir de 3 träningar i veckan plus massa matcher på helgerna, jippie! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0