skin details!

Har shoppat lite nu till helgen, julklappar men också lite smått och gött till moi! Hittat en riktigt fin kjol med skindetaljer både fram och bak + dragkedja, och en tröja på favorit affären som jag har kollat på innan och nu är den min!

Var på satelliten idag, någon annan som var det? ska inte på festen såklart, eller såklart o såklart.. 1, jag är inte femton 2, jag ska upp halv sju imorn 3, ingen jag känner kommer liksom heller gå så whats the point?

Imorn blir det tidig volleyboll, därför ska jag upp halv sju! Spelar Fu17, ska bli skiiit kul och om vi har tur så får vi reda på vilka som kommer med i distriks lager imorn efter matcherna.. (jag sökte inte, för jag är borta sen i USA )





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer kjolen ifrån? :)

2009-12-05 @ 23:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0