Present #3, solglajjor + BK

Har precis fixat i ordning mig och gosat ner i min varma mjuka säng, som jag kommer sakna extremt! Julkonserten är klar, det blev faktist väldigt bra om jag får säga det själv, vi är ganska duktiga i våran skola asså.. Ska se sen om det kommer ut nån film från den på hemsidan, isåfall länkar jag såklart den eller lägger ut den på bloggen såklart. Idag fick jag min present av mirre, som var ett linne från Monki (looove) och ett asballt halsband, så det va presenten jag fick av henne. Sen fixade jag och pappa ett par riktigt balla glajjjor tills solen! Det slutade med en crispy chicken på BK, vad har ni gjort ikväll?

stranden, asså upp till höger.. fan va jag saknar allt!
Florida in my heart, bara en dag kvar.


Kommentarer
Postat av: miriam

jag kommer sakna dig äckligt mycket men jag hoppas att du får det så jävla underbart där borta, även fast jag helst vill att du stannar hemma här med mig. gumman vi ses om tre veckor igen och då jäävlar ska jag krama dig som aldrig förr asså, vi hörs via skype jag får nöja mej med det, men jag kommer tänka på dig varje dag hjärtat mitt,

jag älskar dig suuper duper mycket min guldklimp och när du kommer hem vet du att du har en ivrig flicka som bara väntar på att få träffa dig igen.

Love from me to you honey ! I'm gonna miss you ! <3

2009-12-16 @ 17:53:59
URL: http://ohmirruhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0