kör på la lockarna

Japp, fick väldigt bra feedback från i fredags när jag vandrade runt med samma fluff så det får nog bli lockar hela veckan ut! ( iallfall skoldagarna.. ) Men dt är så jäkla skönt att slippa ta tid till att platta, plus att det alltid är bra för håret att slippa en veckas plattning?
Imorn har vi copertest (stavning?) i skolan, man ska springa 19 varv runt hallen ( som e stoor!) på 21 minuter. Men det ska nog bli bra, plus att jag nyss hittade min Ipod som jag trodde hade blivit snodd så tar med den imorn till idrotten. Det är alltid så mycket skönare med musik i öronen, förr förra sommarn sprang jag flera km streck bara för att jag hade musik, gaanska bra? ;)


Nope, inga serriösa bilder här inte ..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0