Imorn bär det av..

..till amerikaaa ! Jag är sjukt taggad på att åka, har bara liiite pytte ytte lite kvar till att packa. Plus att komma på nått smart att ha på imorn till arlanda. Har blivit en rolig men samtidigt sorglig dag för mig. Skolan va som vanligt, och har vart glad hela dagen eftersom det var min sista skoldag. Men så va det de dära med att säga hejdå, som jag har väldigt svårt för att göra.. så det blev lite tårar och så. Men somsagt, ALLA SOM SER DETTA LÄGGER TILL LINA.MOLIN PÅ SKYPE, ELLER SKAFFAR SKYPE OM DOM INTE HAR DET !!!!!!! Så att man kan prata gratis, hur smart somhelst ju!
Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, eftersom jag har tillgång till internet 24/7. Men ja.. det här blir väll det sista. Så hejdå, antar jag?

ASSÅ JAG ÄLSKAR USA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0