FRAMME !!!

Kom hit för typ 2/3 timmar sien och fyfan va det är nice alltså! JAG ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR USA! Det finns inget bättre, det är så härligt att vara här så det nästan är overkligt asså. Men saknar alla redan, men en månad och tyvärr snabbt så.. Mirre skrev idag, det blev man glad över! Hoppas den lilla ungen skriver mera. Men nu ska jag lägga mig, har försökt att hålla mig uppe så att jag kommer in i tiden här lite snabbare. Tiden här = sveriges tid minus sex timmar. Så nu är klockan här halv två typ, tror att det blir bra om jag sussar nu, puss!
(kommer lägga ut bilder imorn på lägenheten, hörde att många ville se den? )

en utav många tusen underbara kvällar på stranden.


Kommentarer
Postat av: greta

ska du va där en månad!!!???:(:( saknar dig ju redan<3

2009-12-18 @ 11:18:43
Postat av: Linnéa

jaaaaa jag vill se den!!!

2009-12-18 @ 20:52:24
URL: http://rule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0