Dan före dan!

Det är väll idag? jag håller inte riktigt koll på doppare dan och dan före dan föredoppare dan och såvidare...
Men iallafall, det är jul imorn och hur kul är inte det liksom?!? Imorgon är också den dagen vi har varit här en vecka, vilket är mindre kul! Vill inte åka härifrån! Serriöst, alla är as trevliga,det är varmt hela året om i princip, här finns det inte massa fjortisar som lallar omkring, här finns det inte massa bitchiga européer (stavning?)... jag kommer vara såååå anti-sverige när jag kommer hem asså..fast i sverige finns såklart mina über underbara närmaste vänner! Det är ju ett stort plus. Men iallfall, här får ni lite bilder. Ska till stranden idag, finns bild på stranden längre ner i nått inlägg ;)
KYSS

Shopping igår, as snygga sandaler och snygga jeans.

Lite mer shopping från några dagar sen... panties, klänning och kofta

Wiiiiiii, hihihihii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0