USB SLADDEN HITTAT, LIVET LEKER ! :D



YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!
Nu kan det äntligen bli mer bloggning, har inte haft lust alls nu på ett tag pga att jag inte haft några bilder och inte orkar fixat med kameran och inte hittat usb sladden! Så nu blir det bild-mania. Idag är det slapp, skulle träffat linnéa och schräzmuz.. men linnea har massa problem med sin arm som hon nästan stukade ( blev så himla orolig). Ska packa till klassresan nu, partyyy! love yall

Japp, såhär har det vart nu ett par dagar.. fullt upp !


bild 1(från vänster); Mowgli&Tarzan!
bild 2;  Linnéa&Jag i vår hobby, asgarv ! :)
bild 3; hahah ingen förklaring!
bild 4; VIVA LA VIDA!
bild 5 ; bästa konserten, coldplay 22/8 !
bild 6; min pluttenutte, rasmus ! ; )
bild 7; matilda och jag.. yääs vi är ballast
bild 8; Linnéa och jag, bytte hårfärg! Tycks? :)
bild 9; Samma :P

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag dör för den sjätte bilder :D

haha så jäävla söt!

2009-08-26 @ 21:08:01
Postat av: Anonym

MEN VA FAN!:@ Lina ta boooort!

2009-08-26 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0