jag är en ung 08 !

Tillbaka från fullspäckade dagen, fyfan va kul det har vart ! Lite trist väder som hela stockholm kanske märkte av men annars va allt annat prima ballerina. Jag va där men ett helt gäng. Det var jag såklart, sen Linnéa Ester Hanna Ollie Anna och Lina ! skit kul, love thoose girls. Och så har jag träffat på massa bekanta också såklart, ni ska se min stämpel/tatuering/klistermärkes samling från dagen, gratis saker kan va ganska kul ibland asså hihi ! Sen fick "kändis" bloggaren dessie en tårta upptryckt i ansiktet, hahahhah gud va kul ! Det va en hel samligt runtom som bah aplåderade, hihi :)

hahahhahhaah !

mjaou, sexigt!

tuusen gratis saker , yeah ! :)

hmm.. anna har alla dom andra bilderna från idag! Får fixa med dom sen, kyss


Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

Jo med mig är det också bra. :D

2009-08-11 @ 21:32:08
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Ebba

Okej :)

2009-08-11 @ 21:32:26
URL: http://faglarsot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0