with iron

för dom som inte kan engelska så är jag med jern, och vi har precis tagit några studs på min älskade studsmatta !
super härligt, sen om ett tag ska vi dra till mirre och titta på film och käka massa onyttigheter, sånt som vi är riktigt bra på!
dagen har igen vart fylld med sol och värme, ena dagen varmare än den andra. über nice, så hade faktist på mig shorts idag! 
idag vid typ fyra tog jag bussen till A-hallen för volleyträning, och det a en sjukt bra träning ! har verk i hela kroppen= bra ! Och om jag har viljan så ska jag ut och ta en jogging tur vid vattnet imorgon bitti, skulle vara hilma skönt, men bara om det är varmt nog. Sen tycker jag att matilda j kan följa med mej ? =)
men nu ska jag äta lite till, haha men åt typ bara nån bit blodpudding förrut, men nu blir det thai ! Ska äta kykling sathai , me love daddys food .. !
kram<3

btw, linnea jag har fått " I need to fart " på hjärnan ! hahahahahah

jag och matilda, ojojoj vad jag diggar våra utklädningar !
 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahahah . jag har också fått "i need to fart" på hjärnan, min mamma ba (?) <3

2009-04-07 @ 21:33:57
URL: http://daxwax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0