uppdate

Nu sitter jag här igen, har vart ute i princip hela dagen, men jag kände att jag inte kunde skippa att blogga igen. Här blir allting  bara bättre och bättre, d.v.s vädret! Har fotat litegrann härifrån, tänke att ni kanske ville veta hur jag har det?
Nu har jag iallafall precis kommit upp ur min varma säng där det kollades en hel del på SATC,satt typ 10 min för att bara bestämma vilket anvsnitt jag skulle se, men det blir ju så efter ett tag när man har fastnat för det!
Smulade också ner hela sängen, känner att det kommer bli så skönt att sova ikväll också. Till lunch idag blev det maten som alla nångång har varit med om, den eviga påsk/jul lunchen. Alltså resterna från köttbullar,korv,potatis,sill, lax och allting annat man äter på sånna här riktigt svenska högtider. Men nu ska jag gå iväg till stranden än stund,
kram<3



nu säger mamma att hon såg nån skutta förbi med långa öron, hmm undra vem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0