092004

Tjabba !
Sitter med ollie nu och lyssnar på Markoolio, haha men är man töntiga så är man !
Vi har precis vart ute och studsat på studsmattan med min brosa och tvillingarna (hans kompisar) =)
Vi måste nog ta och planera tills på fredag snart, för vi ska hålla i idrottslektionen och det blir såklart volley. Hoppas det blir lyckat så att vi får bra omdöme !
Sen har jag och Matilda börjat kolla på tågbiljetter till Västkusten! Vi två ska ju vara där säkert en vecka. Fatta vad kul, bara vi tre. Mysa hela tiden och fira mirres fjortisdag ! Kan inte beskriva hur mycket jag längtar till sommar 09!
bilder från idag får ni se nån annan gång för min mobil är sepe.. =(

sommarsommarsommar..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0