tredje dagen gillt !

asså jaja, danne chilla nu skriver jag okej? haha!
Har nt skrivit på 3 dagar! men de har vart lite mkt sen va jag nt inne på datan alls igår *stolt*!
Asså jag tror min No lärare börjar hata mej, för att jag hatar han men de borde han inte göra, fasst bryr mej nt ett skit för alla har klagat och nu e de typ 99% chans att han ska dra! oh yeah!
Sista lektionen var kör, då skulle vi gå igenom allaa julsånger (tråktråktråk) och sen fick vi sluta om vi va snabba och vi är ju sååå begåvade så vi fick sluta 25 min tidigare (A)
Drog hem till hunney bunney Lina och bakade kladdkaka och kollade på film, sen hade hon volleytränning klockan 6 som jag kollade på : )
Helgen ser ut som följande!:
Fredag: julbord med släkt, ska bli mummsmumms!
Lördag: Firar minijul men babysarna matilda och mirre
Söndag: är med efterlängtade Linda, längtar!
SISTA HELGEN INNAN U.S.A! HAHAHAHA !

älskar den här bilden, jag längtar så mkt så jag spicker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0