ABC

hahah orkar nt komma på nån vettig rubrik!
idag va chillerill dag, tahah . Musiken va aboslut härligast, gjorde värsta roliga grejen med fredrik. En sk "poptävling" och 7ma mot 7mb, gissa vilka som ägde 7ma? Vii!
på lunchen satt jag med 5 härliga brudar! Matilda, Sofia B,Amanda, Sofia och Linach! Och vi pratade om allt mellan himlen och jord, taha!
Jag och Linach flummade som ekorrar på skolgården! haha! Sen skulle alla andra till rep i Fillan, men vem ska stanna kvar för att hon nt ska var med på självaste konserten? jo jag, så jag och sebbe var extra lärare för fyrorna dom små gulliga pluttarna, och va me på deras SV och NO lektion.
Fick sluta mkt mkt tidigare är alla suckers i Fillan, mohaha! Så tog tåget med Sebbe(och han bjöd på remmar!) som gick 22 över 2.

//molinlina!!

Kommentarer
Postat av: linda .

hahah vi ägde er , 7MA ÄGDE 7MB, we ar all the winners, we are all the best! <3

2008-12-09 @ 21:35:52
URL: http://lindabindaaa.blogg.se/
Postat av: Lina

Linda, de kallas "dåliga förlorare"! haha<3

2008-12-09 @ 22:16:54
Postat av: linda

haha vill du ha bråk, kom då!

+ dt ända ni gjorde på musiken var att ni springde runt, haha GEEKS. LINDA äger LINA that's it, även om du säger att du äger mig så kommer linda alltid först :) hahah TÖÖNT

2008-12-11 @ 15:02:02
URL: http://lindabindaaa.blogg.se/
Postat av: Lina

bara för att vi har så mkt bättre utstråling än er?sug på den sucker, vi vet iaf hur man har kul!

2008-12-11 @ 21:21:37
Postat av: linda

höhö, utstrålning du vet inte ens vad dt är gumman.

dt där var inte kul, dt där var ju pinsamt haha.

2008-12-12 @ 15:08:33
Postat av: Linnéa

jag kmr saakna dej lina ! :( <3

2008-12-12 @ 18:41:43
URL: http://daxwax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0