50 saker om mej!

50 SANNINGAR OM MIG!

1. Jag har inte vart tillsammans men nån på c.a 2 år..
2. ..och killen jag va tsm då med va ett misstag.
3. När jag va liten drömde jag att jag födde ett rådjur.
4 Jag tycker att duggregn är värre än spöregn
5. Jag har aldrig färgat mitt hår,
6. Jag har ätit ren :S
7. Jag kan nt klippa naglarna själv.
8. Jag älskar volleyboll
9. Jag hatar att hicka, för de gör ont i huvet
10. Jag tycker om kaviar :$
11. Jag har aldrig brutit något ben
12. Jag har ett ärr
13. Jag sjunger mycket högt när jag är hemma ensam
14. Jag va inte jobbig som liten
15. Jag hatar folk som röker
16. ..för jag tycker de är så patetiskt
17. Jag har aldrig rökt eller druckit mej full
18. Jag går i Sollentuna musikklasser
19. När jag va liten hade jag hårband 24/7
20. Jag älskar Nutella, kanske nt är ensam
21. Min brosas rum är en hel övervåning , som jag kanske ska få nästa höst
22. Jag har haft många misslyckade småbarns kalas
23. När jag fyllde 8 fick jag 3 cyklingar i present
24. När jag börjar äta godis kan jag nt sluta
25. Jag har vart otrogen
26. Jag har pussat en kille i ett träd
27. Jag har gått på lantgårdsläger två ggr med Olivia
28. Jag ser fram emot att köpa min första lägenhet
29. Jag åker till usa 1 till 2 ggr om året
30. Jag har sett alla avsnitt av SATC och filmen
31. Jag är nt så petig med maten, är ofta öppen för nytt..
32. men jag hatar paprika och lakris!
33. Jag älskar massage, och skulle vilja kunna massera
34. Min favorit mat är libanesiskt
35. trädgårdstomtar skrämmer mej
36. Jag skulle heta  Felix om jag va kille
37. Jag är några procent same
38. Jag älskar att stretcha låren
39. Jag har tappat bort 2 Ipods
40. Jag är asbra på att baka
41. Jag är kanske laktosintolorant..
42. .. men jag är iaf allergisk mot nickel
43. Jag har tagit 1 av 3 livmoderhalscancer sprutor.
44.  Jag har tusen bilder i mitt rum.
45. Jag bråkar nt mycket med folk
46. Jag suger på att packa
47. Mina 2 mellan namn är Amanda och Sofia
48. Jag är 1,68 m lång(längre än dej andreas!)
49. Jag hatar falska
50. Jag tröttnade på att skriva den här listan vid 20 -.-


Kommentarer
Postat av: Linnéa

36. Jag kanske skulle heta KOM IHÅG ATT SKRIVA HÄR LINA!! , hahahah ! <3

2008-12-12 @ 19:59:23
URL: http://daxwax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0