1 vecka och 1 dag kvar!

Gud nu har jag spruckit av längtan! Jag bara drömmer mej bort ibland, asså folk måste nog ha tröttnat på mej och mitt tjat om USA nu, men åå jag bryr mej inte! hahaha jag dör ju snart!
Men jag har absolut ingen anning om vad jag önskar mej, mirre och matilda frågar om och om igen vad jag önskar mej men jag har ju ingen alls anning, eller jag har 2 saker.. en mp3 med inbyggd högtalare och en addidas jacka (som jag nt fick på födelsedagen) men saken är den att jag kan ju inte önska mej typ skor/kläder/smycken för allt de kmr jag ju köpa på semestern så... jag vet nt vad man kan önska sej då? :P
några förslag på fina presenter?

//molinlina

från höstlovet i sthlms skärgråd.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0