SATC, big love

nu har jag suttit och tittar på mitt favvo program, sex and the city typ 2 timmar!men vad ska jag säga? jag äälskar det. Helt genialiskt !
Jag har visst missar att blogga några dagar, hehe men jag har haft fullt upp i helgen  !
I fredags så sov jag över hoss matilda och tittade på film och snacka och såndant som vi brukar göra :)
Sen på lördagen shoppade jag och matilda i stinsen, och jag åkte hem och spenderade kvällen hoss femiljekompisar som va mycket trevligt, haha. Men jag råkade somna där för jag va ap trött,så pinsamt.. antagligen p.g.a att jag inte sov så mycket som jag brukar hoss matilda ! Men iaf så har jag idag tittar på filmen " Män som hatar kvinnor " på bio med madre och padre. Den va spännande , hemsk , men den va bra !
Och nu vet ni ju redan vad jag har gjort denna kväll, haha.
nej nu ska jag ta fram lite grejer tills imorn, första skoldagen efter lovet.. vi får se hur de går ;)
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0