28 juni

Snarkar snart ihjäl mig men kom på att jag kanske skulle uppdatera lite grann iallfall. Var hos Hannah idag igen , med victor också. Hade riktigt kul , många skratt med två sjuka pers! badade, solade, käkade en massa gott, snackade och var ute på nya äventyr. Har precis följt upp mitt nya tränings schema också om man ska kalla det så, ska bli min nya kvälls vana under sommarn. Nej, det är inte så att jag är "olycklig" med min kropp, men det är faktist så att jag gillar att vara hälsosam. Jag är väll inte ensam om att vara supernöjd efter att ha tränat och känt mig riktigt duktig och stark ?Såhär ser det alltså ut på hyllan över sängen, snygg bild på Jessica Alba som insperation. Kolla hennes mage är helt perfekt, vältränad och fin! Nu ska jag kolla in mina underbara vänners bloggar, puss


20 st tåhävningar
20 st knäböj
20 st utfallssteg
20 st sit ups
20 st rumplyft
20 st armhävningar

DET ÄR VÄRT SLITET !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0